03Zář

Národní strana aka NSDAP

Politika, Společnost

Národní strana (kliknutím zvětšíte)
Národní strana(kliknutím zvětšíte)

Minulý týden v pátek jsem oslovil Národní stranu s tím, že bych měl zájem do této organizace vstoupit. Podporovat takovou organizaci samozřejmě nechci, ale chtěl jsem zjistit, co je Národní strana zač, potažmo jak vážná je hrozba, že by se dostala do parlamentu.

Než jsem se rozhodl napsat na jediný e-mail Národní strany, zavítal jsem na jejich web (www.narodni-strana.cz).

Hned po otevření titulní stránky jsem byl šokován moderním vzhledem a silnou obsahovou náplní, která mě jako vážného zájemce zcela pohltila. Otevíral jsem odkaz za odkazem a nevěřícně jsem kroutil hlavou nad tím množstím informací, které mi Národní strana nabízí.

Během brouzdání jsem narazil i na jejich program, který bych vesměs hodnotil jako populistický, někdy až úsměvný, ale jiné strany na tom nejsou lépe.

Nakonec není úplně nezajímavý, ale jeho stručná verze mě příliš neuspokojila, tak jsem si napsal na e-mail Národní strany, kde jsem si vyžádal podrobnější variantu. Jako vážný zájemce jsem taky připojil několik dotazů například „Kolik má strana členů?“ či „Jak si stojí NS v mém rodném kraji?“ apod.

O pár dnů později mi dorazila odpověď. Národní strana si váží mého zájmu, ale platí pro ně interní pravidla komunikace, která neumožňují podávat jakékoli informace nečlenům, zvláště pak anonymům jako jsem já.

Program Národní strany najdu na webu v té a té sekci. Pokud bych měl dotaz mám dorazit na meeting nebo rovnou poslat přihlášku na tajný P.O.Box a vstoupit tak do jejich tajného fundamentalistického řádu. Pak mi podají cokoli. Možná i kůrku chleba.

Na konci e-mailu mi bylo prozrazeno, že Moravskoslezská organizace Národní strany je jednou z největších (to mě ani nepřekvapuje).

Podrobný program jsem v odpovědi nenašel, tudíž jsem to zkusil znovu, trochu ostřeji.
Tentokrát mi odpověď přišla tentýž den.

Děkujeme za Váš zájem, ale jsme přesvědčeni o
tom, že nedosahujeme kvalit, které hledáte. Váš
způsob komunikace neodpovídá našim možnostem.

Další komunikaci považujte za předmětnou.

Mgr. D…. ….
sekretariát předsedkyně NS

Tak jsem si nakonec oddychl. Málem jsem vstoupil do strany, která nedosahuje kvalit běžného občana, nezvládá běžnou formu komunikace a vlastní program je pro ni bezpředmětný. Ještě, že mi šlechetně zabránili ve vstupu a odmítli mi přístup k tajným informacím.

Běžný občan, který umí číst a psát se jim zrovna nehodí.

Národní strana má sice vzdělané vedení, které vymyslelo neprůstřelné stanovy a program, ale členové už tak moudří být nemusí. Stačí když je jich dost, nejsou anonymní a budou bránit národní zájmy.

Možná to bude potřeba, když vypoví služby NATO.

Z řádu nakonec vzejde elitní Národní garda, která bude chránit naše domovy před rozzlobenými nevlastenci, kterým se nedostalo dávek při jejich adresném vyplácení.

Pak nainstalují na každý roh kamery, aby mohli kontroloval a revidovat stav společnosti a kárat ty, jež se nechovají vlastenecky příkladně.

Takže vzhůru do parlamentu!

Vlasti zdar!

Váš Anonym.

P.S.: Pro čtenáře bez mozku doplňuji, že jsem se v emailu samozřejmě podepsal.

39 komentářů | Kontaktujte mě

Středa, 3. Září, 2008 14:48 rubrika Politika, Společnost

Komentáře

  1. Honza 14.Prosinec, 2008

    Dobrý den

    Vy jste psal E-mail a nepředstavil jste se??? To se nedivím že vás odmítli.

    Jinak na NATO mam dost záporné názory.Nebojím se Talibanu a Alkajdy.Bojím se těch,kteří si tyto organizace vymysleli-generálové USA.

  2. Patrik Šíma 15.Prosinec, 2008

    Honza: Čouhá z mého webu, že mám problémy se někde podepsat? Já myslím, že právě naopak :)
    Slušně vychovaný člověk, samozřejmě připojí svůj podpis vždy. Tak jsem to udělal i já. NS to ale nestačí a musí vás vidět. Možná, aby si ověřili barvu pleti, ale to už je spekulace.
    Proč máte na NATO záporné názory? Jaké?
    Proč si myslíte, že Taliban a Al-Káida neexistuje?

  3. Karel Kouba 15.Leden, 2009

    Dobrý večer. Je zajímavé, že jsem se na stránkách Dělnických listů(DS) dočetl dosti negativní zkušenosti s komunikací s (NS). Nejenže nedokázali odpovědět na jednoduché otázky typu: Kolik máte členů natož jak se jmenují , ale nevěřil jsem vlastním očím, když jsem se na webu (NS) dočetl: Sháníme autentické fotografie z události kdy někdo na Letné spálil okupační vlajku EU. A to vše za odměnu 10000kč. Teorie, že NS spolupracuje s MV se mi jen potvrzuje. Pěkný večer Karel

  4. Pavel Ivanovi 28.Leden, 2009

    Vážení panove vy co chcete uražet NS ste ubožáci měli by ¨jste se zamyslet nad sebou já mužú žíct že nebyt NS tak jsem trpel do dnes ani poslanec Hrbata kterí sliboval jak pomúže věci řešit úřady totéž,a dýky NSmúžú žit v klidu a svobodne,rád bych poprosil tý pomlúvače ad se skutečne zamyslí samí nad sebou a potom ukazuji na druhé já čtú pravydelne jejích stránky a múžu konstatovat že to co dělajú je správné.Proto vás znovu žádám aby jstese týmto lidem omluvily a ani tak jím nebudete šahat ani po kotníky

  5. Patrik Šíma 28.Leden, 2009

    Pavel: Upřímně, zkuste nejprve u sebe a pak žádejte něco od ostatních.

  6. Patriot Český 29.Leden, 2009

    Váš čas se krátí!
    Jste vlastizrádci a kolaboranti, kteří neumí nic jiného než urážet někoho, kdo se snaží problémy řešit a nesnaží je zakrývat. Každý rok, je NS ve volbách úspěšnější a úspěšnější a víte proč??? Protože se vláda snaží vytvořit umělé přátelství mezi cizáky a Čechy. Až toto falešné soužití praskne, bude to slušný malér. Někdo musí přijít a říci, že utlačování Čechů cizáky již bylo dost.

  7. Patrik Šíma 29.Leden, 2009

    Patriot: Myslím, že přeceňujete český národ a ignorujete fakt, že Evropa směřuje k multikulturalismu. Řešením, jak to zvrátit by byla naprostá izolace ČR, což asi nechcete.

  8. Antifa 22.Duben, 2009

    Vlastizrádci a kolaboranti nálepka která pouzívajíé nacionaliste jak se navenek nazívají pro všechny co nejsou ochranci vyvolené a posvátné arijské rasy !!!

  9. Patriot Český 23.Duben, 2009

    Multikultura??? jako v Jugoslávii??? Budou to naši potomci, kteří zaplatí za „multikulturu“.

  10. Patriot Český 23.Duben, 2009

    Přeceňuji Český národ? Já myslím a vím, že Česká země byla téměř vždy velmoc střední Evropy. Dějepis ovládám a tak mohu říci, že až na dobu temna 1620 – 1918, jsme představovali opravdovou sílu střední Evropy. Pokud tomu tak právě není, je na nás aby jsme to změnilii!!!

  11. Patriot Český 29.Duben, 2009

    Antifa : Zřejmě nevíte co je to nacionalismus. Přečtěte si pár knížek a teprve pak se vraťte na tyto stránky !!! Mohl bych se zeptat na tvoje známky ve škole??? (odhaduji že chodíš tak do šestý třídy)

  12. Antifa 30.Duben, 2009

    nechodim do 6 tridy.co je to jineho vzdy se za nacionalismem se skryva to stejné rasismu,nacismus a fasismus.v te to dobe kazdej pouziva pres zvracene myslenky slovo nacionalismus.

  13. Patriot Český 30.Duben, 2009

    Antifa : Alespoň se nauč psát! Pak si vezmi učebnici dějepisu a v neposlední řadě si něco zjisti o novodobé historii. Bez těchto věcí bohužel nelze přispívat do politické diskuze. (Také doporučuji zvětšit slovní zásobu)

  14. Antifa 2.Květen, 2009

    mozna ty seš vyjimka co se tice narodního socialiusmu ale musis uznat ze spousta neonacistu se pouze skrýva za nalepku narodního socialisty.

  15. Patriot Český 2.Květen, 2009

    Jenomže národní socialismus je něco naprosto odlišného od NS. Národní socialisté jsou např. DS – levice. NS je pravicová a se socialismem nemá nic společného. Nespojujte prosím Národní Odpor, DS a jiné zločinecké organizace s NS.

  16. Antifa 4.Květen, 2009

    Más pravdu že DS a taky Narodní Odpor jsou zločinecké organizace.se divím že je nezakázaly prej pro nedostatek udazu .stací se podivat na stranky NO a naclany ktere tam uverejnujou o tom že cechum bylo za hitlera líp a že židi a cikani mely pravo se rozhodnou jit do koncetracnich taboru.a ze vsichni prezidenti bud to byly zidi zednari nebo komunisti.a jediny kdo mel a ma pravo ridit tento stat je vyvolena treti rise a jejich vudce

  17. Antifa 4.Květen, 2009

    Něco pro aše hloupe spoluobčany kterí se stále zhlížejí k Adolfu Hitlerovi a nacistickému nemecku .mozna potom co si tohle to prečtou se jím v hlave rosvítí http://www.kcprymarov.estranky.cz/clanky/sudety_-odsun-nemcu_-landsmansaft-a-revansismus/nacisticky-plan-pred-70-lety_-konecne-reseni-ceske-otazky

  18. Patriot Český 4.Květen, 2009

    Myslím, že těmto lidem nejde o žádný jejich názor ale o to, že se chtějí někde poprat. Názor zřejmě vůbec nemají! Zapomínají, že my, Čechoslováci, jsme byli již dlouho před válkou označeni za „stát založený na lži“ a právě Československý lid se měl podle Hitlera vysídlit na Sibiř. Pokud by věc okolo Romů, Židů atd. byla dokonána, šli by na řadu ne Slovani obecně, ale Čechoslováci. Dnes je to ale všechno překroucené. My dnes zase zapomínáme, že každý Neonacista, Fašista, Nacista atd. nemusí být Germanista. Před druhou světovou válkou např. byla v Československu Česká strana Fašistická, která nejvíce trvala na obraně republiky. Neříkám že Fašismus, ale zde zmiňovaný nacionalismus je podle mého názoru dobrá věc. Jsou tři stupně těchto směrů – 1.) Patriotismus(láska k vlasti) 2.)Nacionalismu(láska k vlasti a velice silné morální přesvědčení pro vlast. Člověk by měl být schopen pro vlast zemřít) 3.)Šovinismus – dále se dělí na Nacismus a Fašismus(Naprostá oddanost národu, víra v nadřazenos a v to, že právě tento národ je předurčen vládnout ostatním méněcenným národům). NO,DS,AN atd. jsou podle mého názoru na třetím stupni. NS je na druhém. NS nikde žádnou nadřazenost nehlásá a pokud něco hlásá, tak je to to, že se Romům,Muslimům ale i Židům dělají speciální zákony a to nejde! Všechni lidé musí mít stejná pravidla, podmínky a všicni musí ctít naší kulturu(žádné šátky kolem hlavy atd.) Jinak to povede k likvidaci naší kultůry.

  19. Patrik Šíma 4.Květen, 2009

    Patriot: S těmi šátky máte pravdu. Když by se sem nastěhovalo milión muslimů, tak dle našich zákonů bychom jim museli dát prostor pro jejich víru a přesvědčení. Stali bychom se muslimským státem a český volič by musel jenom přihlížet. Jak vypadá postupná invaze cizí kultury vidíme teď ve Francii. Věřím, že teď napíšu názor většiny, ale já bych tu migraci trochu více omezil.

  20. Patriot Český 4.Květen, 2009

    Problém je, že když někdo řekne že nám přistěhovalci ničí kultůru, tak je okamžitě označen za krajně pravicovího extrémistu.

  21. Patrik Šíma 4.Květen, 2009

    Obyčejný člověk vám off the record určitě řekne něco jiného než, že jste extrémista. Tuším, že NOVA (nebo někdo takový) kdysi vytáhla nějaký průzkum, kde se ukázalo, jak to s tím postojem vůči cizincům a jiným kulturám vlastně je. Samozřejmě to ukázali při příležitosti nějaké anti-kampaně a dále to nerozmazávali. Nicméně se potvrdilo, že mezi oficiálním postojem médií, politiků a skutečným postojem občanů je propastný rozdíl.
    Obávám se, že pokud se bude menšinám a jiným kulturám nadále nadržovat jako doposud, tak jednoho dne někomu prasknou nervy a začne otevřena vlna násilí.
    Maskovat tyto postoje ustavičnou lží a řešit tyto problémy přes šíleného hudebníka z Pražského výběru asi nebude to pravé ořechové. Ba naopak.

  22. Patriot Český 4.Květen, 2009

    Já s vám naprosto souhlasím… Právě proto volím NS. Nikdo jiný tyto věci neřeší. Neříkám že nejsou bez chyby, ale jsou jediní kdo tyto problémy otevřeně řeší.

  23. Antifa 5.Květen, 2009

    Jo třeba reší.A bezpochyby jsou menší zlo než DS a NO.Ale nazyvat všechny muslimy teroristy a cikani těmi co nepracují.to se mi opravdu nelíbí.Přece všichni muslimové nejsou teroristi.a najdou se i slušný cikáni kteří pracují.všechny cikani který ja znám jsou slusný a  dnísporadaný kteří nekteří i na stavbách pracují 7 dní v týdnu 14 hodin denně.Ano souhlasim stím názorem že by se měla omezit emigrace například u zminovanych muslimu.ale cikani jsou přece česi česká republika je jejích domov tak proč by je měli česi vyhanět.

  24. Patrik Šíma 5.Květen, 2009

    Nikdy a za žádných okolností nebudu volit stranu jako DS nebo NS jen proto, že mi jedná část jejich volebního programu nabízí zlaté prase a ostatní části směřují k nacismu!!
    Všude a ve všem se najde protiklad, to všichni víme. Označení podle majoritních vlastností je pro zjednodušení. Přece nebudu říkat, tyto jablka jsou na 99 % zelená, ale určitě tam najdete 1 % červených.

  25. Patriot Český 5.Květen, 2009

    I v tomto s vámi souhlasím. Já osobně mám Muslimy docela rád a je mi jedno že by se mnou NS nesouhlasila. Muslimům fandím např. v Iránu, ale Albánce zase nemohu ani cítit. Také nedovedu pochopit, proč když požadujeme, aby se k nám Muslimové nestěhovali, tak proč jim ničíme domovy našemi lopeživými armádními nájezdy. Cikáni/Romové také nejsou zdaleka špatní všichni. Ale většina ano a má to svůj historický důvod. Před druhou světovou válkou zde byla malá část romů, která se naprosto v ničem nelišila od majoritní části obyvatelstva. Po válce jich zde bylo pochopitelně ještě méně (myslím že okolo 30 000). Po vysídlení Sudetských Němců z pohraničí byla na jejich místo nastěhována početná romská skupina z východního Slovenska. Tito Cikáni byli většinou ještě negramotní a práce se báli jako čert kříže. Šedesát let není tak moc, aby se rozdíly zacelily a proto máme pořád v pohraničí problémy se zvěrstvy těchto jedinců. Otázka je, jestli na ně máme povinnost něco doplácet. Nejsou to Češi!!! Jsou to většinou Slováci, kteří jsou jiné rasy a ještě jsou naprosto nepřispůsobiví.

  26. Patriot Český 5.Květen, 2009

    Každopádně je lepší špatné řešení než žádné řešení. Každopádně nikde na stránkách NS nenajdete, že VŠICHNI Romové jsou špatní a to samé o Muslimech

  27. Patrik Šíma 5.Květen, 2009

    Patriot: Muslimy jsem uvedl jako příklad. Měl jsem na mysli obecně jakoukoli kulturu s jinými hodnotami. Mimochodem EU se vlastně snaží o totéž, jenom tomu říkají protekcionismus. Nutno dodat, že zatím vůbec nefunguje a můžeme jen doufat, že někdy fungovat bude, jinak nás například asiaté převálcují.

  28. adam 5.Květen, 2009

    Národní strana o nacismu:
    http://www.narodni-strana.cz/clanek.php?id_clanku=3749

  29. Patrik Šíma 6.Květen, 2009

    adam: Článek, který nemá hlavu ani patu. Co tím chtěl autor čtenáři – potenciálnímu voliči sdělit?
    Neo se v tomto případě chápe ve smyslu časovém, nikoli ve smyslu obsahově novém. Autor asi nepochopil. Následuje nějaký pochybný výňatek z historie italské politiky, pak snad popis neo stran na našem území a spekulace nad důvody jejich vzniku. Další odstavec se nedá ani komentovat. Zbytek je o tom, kdo za to může a že je třeba myslet. A pointa je kde? Nespletl si Mgr. Skácel stranu?

  30. Patriot Český 6.Květen, 2009

    Předpona NEO je přidávána před organizace Nacistů, kteří se odvrátili od původního Nacismu a nechtějí propagovat Slovanskou, Germánskou, nebo jinou rasu. Místo toho propagují celou Europoidní(nejčastěji Europoidní) a jsou tak proti rase Negroidní, Mongoloidní atd. Tento směr je pochopiteně novější než starý, půdodní Nacismus. Je to pochopitelné – dříve se nestřetávaly kultůry až takto naprosto jiné. Dříve se střetávali Germáni se Slovany a ne černoši s bělochy. Je to směr starý maximálně 50 let a proto NEOnacismus.

  31. Vladimír 2.Srpen, 2009

    Volil bych vaši stranu, pouze mně zaráží váš odpor k NATU, protože tímto vašim stanoviskem se stavíte po bok komunistů a s tím nemohu souhlasit.

  32. Patriot Český 7.Srpen, 2009

    Pokud někdo nesouhlasí s NATO, tak nemusí být komunista. Státy NATO jsou právě ty státy, které nás vždy zrazovaly (1938,1945(1968)). Státy bývalé SSSR a NATO jsou stejným zlem. Když už spojenec, proč ne třeba Srbsko? To nás nezradilo snad nikdy.

  33. Luke 12.Prosinec, 2009

    Predpona neo- je z rectiny a znamena „novy“ nebo „obnoveny“. Neonaciste jsou proste novi naciste, tecka.

  34. jiri 17.Únor, 2010

    pokud jsi psal jak pises „ostrejsi“ emaily a ani je sem nedokazes napsat, kdo by pak veril tobe. Myslis ze ses prvni provokater? :+D na to bys musel jit chytre…

    tve radobyduvody (jeden email, jednoduchy web) jsou spise amaterske, zhruba na urovni amaterismu narodni strany – nejsi o moc rozumnejsi, mozna jsi mel opravdu vstoupit mezi ne

    tyto radoby uvedomnele clanky jsou jen voda na jejich mlyn….

  35. Thrain 11.Květen, 2010

    Patriot Český:
    Líbí se mi vaše názory. Je vidět, že náš národ na tom ještě není tak zle, když se v jeho řadách najdou lidé s takovým smýšlením.
    Jsem nacionalista a nestydím se za to. Proč bych se měl stydět za lásku k vlasti? Hluboce mě uráží když mě někdo hází do jednoho pytle s heilujícíma bezmozkama, kteří dle mého nejsou nic jiného než vlastizrádci. Jenže současný trend je bohužel opačný a vše co je nacionální je automaticky považováno za extrémistycké a špatné. Přitom skutečně nebezpečný šovinismus jaksi skrytý za honem na nacionalisty postupně sílí. Co je nacionalismus, kde končí a kde začíná šovinismus nádherně popisuje p. Kautman ve své knize „Naděje a úskalí českého nacionalismu“.

    Co se týká cikánského problému je v naší zemi problémem spíše sociálním než-li rasovým. Jako už tu někdo psal, i já znám pár těch slušných, problémem je že většina jich takových není. Špatné zkušenosti jsou pak důvodem k předsudkům při setkání s touto menšinou a ne jejich barva pleti. K napětí nemalou měrou přispívá i tzv. pozitivní diskriminace, která zvýhodňuje menšinu před většinou. Nu a konečně na první pohled úsměvné akce typu žaloba na pány Svěráka a Uhlíře za písničku z dětského večerníčku, či http://www.novinky.cz/domaci/197545-odstrante-ladova-mikese-ze-skol-zadaji-romsti-aktiviste.html vyvolávají minimálně podvědomou zápornou reakci zdravého rozumu. Jinými slovy, kdyby neprovokovali a chovali se jako občané civilizovaného státu nikdo by si jich ani nevšiml. Jako příklad uvedu třeba vietnamce. Kromě skutečných rasistů si jich běžná česká společnost prakticky nevšímá. Jenže zde přece není řeč o rasismu, že?

    Co se týká muslimů, tam narážím na zásadní kulturní rozdíly se kterými nemůžu nikdy souhlasit. Navíc osobní velmi negativní zkušenost mi velí mít se před nimi napozoru. Nicméně to opět nesouvisí s jejich barvou pleti či vyznáním.

    Čeho autor výše uvedeného článku chtěl svojí provokací docílit nevím. Nicméně faktem bohužel zůstává, že národní strana tak jak jsme ji znali doposud, nebyla nikdy alternativou ani pro nacionálně smýšlejícího voliče. Už jenom proto, že vystěhování cikánů do Indie mi přijde stejně nesmyslné jako odstranění kocoura Mikeše ze školních pomůcek. O dalším jejím programu ani nemluvě.

  36. Margotka 27.Květen, 2010

    Dobrý večer, bliží se volby a nějak zmítám duševní boj koho volit. Nejsem ještě dostatečně politicky zrála myslím tím, že to budou moje první volby .-D je mi 18. Ale dívala jsem se na všelijaké spoty a minulý rok jsem sledovala politické dění okolo voleb 2009 do Evropské unie. A tak mi v hlavě zabrousila národní strana a její poněkud kontroverzní spot. Já jsem totiž hodně nacionálně založena a děsí mě úpadek dnešní společnosti o tom jak náš národ bojoval za Rakouska-Uherska, po  první světové válce ,po druhé světové válce a za komunismu za náš stát a my si ho nevažíme. Obdivuji všechny tyto bojovníky jejich odvahu a rozhodnost stát si za svým názorem. A tak jak jsem brouzdala a po dlouhé době zjitila, že národní strana se rozpadla. Vím, že plno lidí si o ní myslí že to demagogie a extrémistická strana s ultrapravicovým smýšlením a ideologií a uvědumuji si nemyslnost některých názoru nebo spíše cílu. Přišlo mi to, že jako by se chtěli uzavřít před okolním světem. Ale musím uznat, že v některých věcech mi nezbývalo, než jim dát za pravdu nejsem rasista či xenofobista ale uvědumuju si hrozbu islamizace Evropy. Tím samozřejmě nemyslím fantazírovaní ale, že se stává postupně z menšiny taková větší menšina jako v Německu, třeba proces na jednom gymnáziu kde muslimský žák žádal motlitebnu a soud mu vyhověl, přijde mi to nesmyslné vím, že mají mnoho příkazů ale školy mají být politicky a nábožensky neutrální (pokud se nejedná o církevní školy) a myslím si, že islmaizace začíná být hrozbou.Jejich fanatismus,násilí,mnohoženství,terorismus,příkazy o modlitbách, o nepití alkoholu a kouření,nenávidění západu. Například když jedu nakupovat do Olympie a vidím tam hluček zahalených žen s dětmi tak si říkám, že to není až tak nepodložené a masmédia nám nijak pravdu neukazují. Vždyť kolik je tu mešit už není jedna či pár ale jejich daleko víc ale mi samozřejmě o tom nevíme protože je to v rukou tajných korporací.V hlavě se mi zmýtají obrázky z Afgánistánu či nějakých teroristicckých útoků a začínám mít strach ne o sebe ale osvoji vlast vím nebude to teď ani zítra ale postupem času, když evropský národ pomalu vymíra a je zde stále více přistěhovalců co se s námi stane? Jen kolik jich je neregistrovaných bez povolení jen kolik je tady v pohraničí Turků, večer se člověk bojí jít do společnosti a na některá místa ze strachu před agresí těchto lidí.Zaraží mě kam to až dojde. Kam dojde koreknost politiků, kteří nemůžou nijak dotoho pořádně zasáhnout a chcou být u korit. Potom např. Rómové já s nimi moc pěkné zkušenosti nemám byla jsem jimi přepadená a ležela jsem v nemocnici a policie nijak nezakročila jen byli postihnuti na přestupkové komisy, vím nemůže za to jen policie ale i justice a musíme se nějak bránit, oni nás obviní z rasismu pokud cokoliv děláme a chceme zakročit já nic proti lidem jakékoliv barvy nemám (ať je černej nebo bílej hlavně že je živej:-D). Ale nemůžeme jen nečině přihlížet jak pomalu se rozkládame, jak všem všechno ukradený a jde všem o peníze. Jsem pacifista nemám ráda nasilí ale nechci aby v  zemi mých předků ,kteří umírali ve válkach,bojovali s diktaturou a těm co emigrovali před komunisty zavládl chaos. Protože dá se říct, že v některých lokalitách už nemůžeme být zcela klidní.Zaráží mě, že se neřeší rasismus Rómu na nás, jdu po ulici a slyším nečum ty gádžo a pak něco začnou nadávat v romštině. Nelíbí se mi jak v našem měste ty nejlepší domy za miliónové částky nechavají chítrat a tak to město opraví za ně v programu rekultivizace, jak dostanou byty a zdemolují je na spadnutí a chtěji nové bydlení. Kdyby si todle dovolila moje rodina tak jsme na ulici ale oni se oháňejí rasismem.Copak to nikdo nevidí? Jak imigranti z Ukrajiny berou práci našim dělníkum a pracují tu na černo , jak jsem zavlékají prostitutky z východních zemí. Jak Vietnamci ničí naši ekonomiku zaplevenými levnými věcmi a ničí tím obyčejné živnostníky a řemeslnou práci? To jsem tady jediná? A ptám se jsem za tento názor xenofobista či extrémista nebo snad neonacista. Nestotožnuji se s Hitlerovou ideologií ba naopak odsuzuju jí, nejsem pro vyhlazení, nepopírám holokaust jen chci spravedlnost protože si ji náš národ zaslouží a chci ať se tito lidé přisbůsobí nebo ať se nimi něco dělá ale nemyslím ti nějaké vyhlazovaní či pracovaní v dolech jak by něklo řekl ale např vyhoštění. Proč až budu pracovat mám ze své kapsy živit romskou rodinku.Vžyď to vidím v okolí 9 dětí nepracují a pobírají socialní dávky ale obleční značky gucci. Není to závist klidně ať to mají ale ať neždímají nás. A zarážímě jaká je tu svoboda slova? Každý vás za váš názor jen odsoudí. Je toto demokracie když lidé s mými či podobnými názory jsou považovány za extrémisty? Proč nikdo nic nedělá a jen nečině přihlíží? Proč dnešní vláda toto neřeší? Odpověď je, že toto není zcela demokratický stát ale jen parodie na demokracii a vláda je v rukou megalomanů. Jsem podle vás extrémistka či nacistický vývrhel nebo vlastenec co miluje svoji zemi? Nejspíš to první ale děkuji za přečtení a ráda bych znala na toto chaotické vypsaní názor díky.

  37. Margotka 27.Květen, 2010

    Antifa:
    Děs a hrůza mě jiná nacionalista je člověk co miluje svoji vlast a národ člověk, který nechce aby jeho národ například nebyl utlačovaný. Nacista je člověk co věří v ideologii A.Hitlera v árijskou rasu a čistou v lepší nadlidi a chce vyhlazení poddruhů jako nás,židů,romů.
    Holčičko díky nacionalistům vzniklo ČSR 28.10.1918, ti právě bojovali proti zrádcům a kolaborantům 2. sv. válce tak si uvědomuj co vypouštíš z úst mohla bys tak urazit mnoho lidí!

  38. Patriot český 12.Červen, 2010

    Dobrý den,

    Antifa:
    Margotka má naprostou pravdu….
    Pokud chceš někoho zaujmout, nauč se alespoň psát!!!
    Opět Vám (Židům a Romům) neděláš dobrou nálepku.
    Nedokážeš ani vytvořit větu!

    „Holčičko díky nacionalistům vzniklo ČSR 28.10.1918, ti právě bojovali proti zrádcům a kolaborantům 2. sv. válce tak si uvědomuj co vypouštíš z úst mohla bys tak urazit mnoho lidí!“
    - Na toto bych rád reagoval, ale bohužel tomu nerozumím…

    Ano, nacionalisté či patrioti vytvořili československou republiku a byl to ten stejný druh lidí, který později vstupoval do odboje a protiněmeckých struktur. Myslím že právě tohle Margotka chápe a ví. Tak co má Váš článek znamenat?

  39. kohout-k1 17.Srpen, 2010

    Margotka:A já myslel že chytré holky už u Nás vymřely.Mladá a chytrá holčina.Takových kdyby bylo v Naší vlasti víc,a dostaly by se do úřádů a politiky,tak už se o Naší zemi vůbec nebojí.Snad zas jednou budou češi držet pospolu.

Napsat komentář